The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

25 April -2013

Publicerad 2013-04-25 19:13:35 i Allmänt,

Idag har varit en super bra dag! Vi var på 11 fika till min mormor och morfar och dom är ju för härliga iallafall! Jag kan nästan garantera att det finns ingen som har en sån bra mormor och morfar som jag <3<3
Så fick jag även ett samtal idag och nästa Torsdag ska jag börja jobba! Gud så skönt att kunna jobba och få in lite pengar :) 
Idag under dagen har vi även tömt det andra huset och så har jag och mamma städat hela övervåningen och börjat på nedervåningen så ÄNTLIGEN har vi börjat tagit tag i det också :)
Evelina fick hänga med moster Matilda så länge vilket hon inte hade något emot :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela