The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

3 April -2013

Publicerad 2013-04-03 10:40:51 i Allmänt,

Ännu en dag som jag skjuter upp spacklingen! Natten har varit hemsk, svårt att somna, och sover jätte dåligt.. Och en liten Evelina som vaknade och ville mysa med mamma. Men, men inatt tar vi nya tag och eftersom jag sovit alldeles för lite inatt kommer jag förhoppningsvis att kunna somna gott ikväll.
Idag kör vi en riktig matlagningsdag här hemma, L får Spagetti och Köttfärssås och jag gör den svenska moussakan! Det är så fruktansvärt gott så nu har jag mat i 2 dagar iallafall. Så imorgon eftersom jag slipper matlagningen så tar vi spacklingen då. Blir så mycket bättre om jag inte skjuter upp det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela