The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

4 April -2013

Publicerad 2013-04-04 10:30:32 i Allmänt,

Det märks på en gång när Evelina börjar bli sjuk, då är det slut på egentiden på nätterna, och hon vill ligga ingosad i mamma hela natten om hon får bestämma! Och inget hostande på dagarna men på nätterna, usch, hostmedecin en gång på kvällen och så får hon ännu en gång på natten då hon hostar så hemskt. 
Idag ska jag handla lite saker till helgens kalasande då L fyller år, skulle helst vilja göra en stor fet god smörgåstårta, men då han inte tycker om det känns det väl inte sådär jätte lockande. Så jag får väl göra en vanlig tårta och så baka massor med onyttigheter. Och så tänker jag unna mig en härlig egen liten smörgås bakelse ikväll istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela