The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Det går inte ens att..

Publicerad 2013-04-22 09:30:03 i Allmänt,

Beskriva hur dåligt det ser ut i våra liv just nu, smäll efter smäll kommer, det går bara utför just nu och jag hoppas att det vänder snart.
Som jag tidigare skrivit har våran förra hyresgäst stuckit, lämnat kvar alla skit möbler som finns i huset och förstört hur mycket som helst. Det måste tapetseras om i flera rum, hon har inte betalt förra månadens hyra och hon har 3 månaders uppsägningstid som hon också blir skyldig oss om vi inte får det uthyrt tidigare.. Och just nu kan vi inte heller hyra ut det så det är totalt förstört. 
Hon är ju såklart polisanmäld. Så jag måste kolla med polisen om vi får göra något där inne än, eller om vi måste vänta, idag måste det ringas massa samtal och avsluta sophämtning, flytta över elen och sånt skit. 
Det är jävla massa skit med huset just nu så jag vet inte riktigt vart vi ska börja här.. Ska iallafall kolla efter nå billiga tapeter som jag kan slå upp som fondvägg inne i vardagsrummet och ett till rum ska tapetseras, och så ska vi hyra släp för att tömma huset och åka till tippen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela