The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Disneyklubben.

Publicerad 2013-04-02 17:11:14 i Evelina,

Jag tror jag skrivit om det förut. Men here we go again.
Vi har beslutat att gå med i Disneyklubben åt Evelina iallafall. Även om hon är för liten just nu så ser vi att i framtiden kommer det vara bra att ha alla dessa böcker.
Hon älskar redan nu att sitta och bläddra i böckerna och eftersom vi planerar att läsa saga för henne när hon blir större kommer böckerna att vara till stor användning.
Jag själv är ett stort Disney fan och jag ÄLSKAR filmerna! 
Ett minne jag har sedan jag var liten när jag sov över hos mina kusiner var att jag älskade att dom hade så mycket böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela