The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

I en liten by..

Publicerad 2013-04-11 22:11:26 i Allmänt,

Finns det ju såklart både för och nackdelar.
Men nackdelarna har jag alltid sagt att man får ta med en nypa salt. Största problemet här (som jag skulle kunna tro i alla andra småbyar) är ju skitsnacket, och rykten.
På större ställen är det ju klart att det inte blir samma sak (även om det förekommer där också) för där känner ju inte alla varann som på ett litet ställe.
Idag när jag var in och handlade en snabbis så träffade jag en vän till familjen och vi stod och småpratade lite och så sa hon att hon hade hört för någon vecka sedan att vi skulle ha smått igen, så frågade hon om tvåan var på G?? 
Jag ser såklart ut som ett frågetecken??
Och förklarar att det ryktet inte stämmer alls. Helt fel. Men jag är tacksam till dom som kommer fram till en och frågar istället för att sprida rykten vidare. 
Så nu är det väl någon som kanske bara ANTAR att tvåan är påväg, eller bara tycker så, någon som tycker jag har gått upp i vikt (kan finnas många anledningar till det som man inte ska behöva förklara sig för), men jag fick ju höra senare vilken källa det var.
Och då har den här personen sagt till någon (oklart vem) att han tycker att det är på tiden att vi skaffar ett syskon och så har den där personen gjort det till sin egna historia och fortsatt och även FRÅGAT L om vi ska ha ett till och L har svarat nej flera gånger och ÄNDÅ går det här ryktet att tvåan är påväg? 
 
virrigt inlägg men kände att jag var tvungen att skriva av mig lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela