The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Och åter igen..

Publicerad 2013-04-23 11:22:32 i Allmänt,

Med det här andra huset. 
Igår knackade det på dörren och det var en som vi kan kalla för CA, hon ville komma och höra hur det egentligen låg till med den här A.. CA var ganska när med A så dom har umgåtts ganska mycket och det var även hon som hjälpte A att flytta, men hon hade ju ingen aning om hur det låg till egentligen.. Hon hade även provat ringa oss dagarna innan, men Ls mamma har gett ut hans gamla nummer så det gick ju såklart inte att få tag i oss. Hade hon vetat hur det egentligen låg till så hade hon ju aldigt hjälpt henne och nu skäms hon ju jätte mycket. Så det uppskattas verkligen att hon kom hit och berättade det hon visste, så nu vet jag lite mer. 
Alltså vilka jävla människor det finns och att jag alltid ska råka ut för dom! Blir så less!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela