The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Wihoo :)

Publicerad 2013-04-05 11:07:57 i Allmänt,

Ett väldigt trevligt samtal fick jag alldeles nyss! För några veckor sedan ringde ju jag nämligen till mitt gamla jobb och frågade om dom behövde nå mer vikarier nu innan sommaren! Och hon skulle återkomma om några veckor om det behövdes, och idag ringde hon!! Så jag ska dit på Tisdag och träffa henne! Känner idag att jag verkligen behöver göra något annat än att var hemma. Jobba, träffa folk, ja just nu känns det som jag skulle behöva göra vad som helst! Ekonomiskt att ha något annat än A-kassan blir ju hur skönt som helst! A-kassan är verkligen inte roligt att ha och göra med. Så nu håller jag alla tummar och tår för att det går vägen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela