The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Läkare/BM besök.

Publicerad 2013-08-06 13:23:24 i Olivia,

Jaha, då var läkar/BM besök gjord för den här gången. Nu ska jag då inte in på något sjukhus förrän den 26 då vi ska iväg till Falun nästa gång.
Det gick då bra iallafall, i brist på barnvakt just idag så fick lillebror följa med och sitta i väntrummet vid BVC medans jag var inne. Blodtryck såg fortfarande bra ut, samma som vid inskrivningen, och vikten hade inte rört sig alls, vilket betyder att min personliga vikt gått ner och bebisvikten gått upp då!
Men eftersom jag har att ta av sedan innan så gör det ingenting heller, så det är skönt. Nu ska jag bara vänta till den 26 och försöka ta det så lugnt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela