The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Under en graviditet.

Publicerad 2013-08-03 20:41:13 i Allmänt,

Nu vet ju inte jag hur det är för alla andra. Men för mig iallafall så kommer olika perioder som även annars också, men jag påverkas ändå mer under graviditeten. . Jag har i flera dagar känt mig allnänt less, trött, slut och jätte deppig. . Allt blir bara jobbigt.. Mitt humör är snäppet värre än vad det är annars och jag mår så mycket sämre än vad jag gör annars. Nu mår jag ju dåligt hela tiden, men ändå så att det går att leva med.
Gillar inte att klaga under graviditeten men jag känner att jag måste få skriva av mig.. Det värsta är att det är så många i mib familj som inte ens förstår hur dåligt jag egentligen mår och hur deppig jag egentligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela