The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

1 Februari -2013

Publicerad 2013-02-01 17:22:18 i Allmänt,

Då var sista arbetsdagen på 75% gjord för denna gång, och fick jag själv bestämma så skulle jag fortsätta med dom här tiderna, men tyvärr är inte det min sak helt enkelt. Så 50% är väl inte helt tokigt det heller, och att jag får stämpla upp resten är ju bara bättre, och jag vet att jag har krav på mig att söka andra jobb också, men det gör mig ingenting heller. Så gjorde upp en deal med arbetsförmedningen idag då jag inte hann få hjälp innan jobbet, så vi bestämde att jag ska tillbaka på Måndag efter jobbet, och så fick Evelina vara kvar på dagis tills jag är klar där! kan ju inte bli bättre :) Men nu har vi tagit helg! Inte en tanke på jobb eller stämpling på hela helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela