The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

13 Februari -2013

Publicerad 2013-02-13 11:40:57 i Allmänt,

Känns som om det skulle kunna vara Måndag idag eftersom vi var hemma igår! Evelina är pigg, men nu är det tydligen min och L's tur att bli sjuk, världens huvudvärk och ont i halsen! Jag som för det mesta slipper allt vad det heter med förkylning!
Blev sjukt sugen på soppa, och det skulle vara suuper gott nu när jag har ont i halsen, men tyvärr får det vänta tills helgen eftersom jag redan handlat för idag och imorgon och inte vill in på affären igen!
Jag kommer få ångra mig senare när Evelina vaknar att jag inte har sovt med henne, fattar inte varför det ska vara så svårt att kunna sova middag, hur trött jag än är har jag så mycket annat på så jag hoppar över det, fast jag vet att jag skulle vara bättre som mamma om jag sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela