The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

14 Februari -2013

Publicerad 2013-02-14 12:53:28 i Allmänt,

Då var det en dag i kärlekens tecken! Jag och L har aldrig firat alla <3-dag speciellt mycket, och lika så iår också! Jag tror att det är lika viktigt varje dag om året att man visar att man uppskattar varann. Och eftersom vi är sjuka här hemma kan vi inte heller göra något speciellt idag, vi väntar tills nästa helg när vi ska vara barnlediga för första gången, Evelina ska sova hos mormor så då passar vi på att kanske gå ut och äta och bara mysa här hemma! 
Har bokat in mamma och H en månad före om att dom ska få låna Evelina över natten, vi känner att det börjar bli dags att prova iallafalll, innan det blir ett måste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela