The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

17 Februari -2013

Publicerad 2013-02-17 10:44:35 i Allmänt,

Idag är det 8 år sedan vi krockade, usch! Får rysningar bara jag tänker på det. Dagen som förändrade vårat liv totalt, dagen som gjorde livet lite sämre. Alla men vi har efteråt. Jag har ett stort ärr på 26 stygn i pannan, L har problem med beckenet eftersom det gick av vid krocken, så han går och har ont från och till varje dag. H som körde bilen har fått lägga ner en del av sitt intresse för att han slog i sina knän så han har problem med det. Och egentligen är det väl ingenting, och jag har tidigare inte ens tänkt på hur mycket den här dagen förändrade våra liv för nio år sedan. Skulle vi vara som vi är idag om vi inte krockat? Hur skulle vi vara? Skulle jag och L ens vara tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela