The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

21 Februari -2013

Publicerad 2013-02-21 08:27:44 i Allmänt,

Igår skrev jag ju som sagt om mina älskade katter, vilket jag antagligen kommer att göra idag, och det var ett väldigt tufft beslut att ta, och igår mot eftermiddagen kändes det lite bättre, är ju trots allt en gemensamt beslut som vi tog och det bästa för alla. Men idag är det så jobbigt, trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt, just nu känns det som om det inte var rätt beslut och hur jobbigt är inte det då? Avlivat två katter och ångrar sig? Dessa katter var mitt allt innan vi fick barn, och en av dom har krånglat de senaste 3-4 åren med att kissa överallt, och den andra bara gick och pep hela tiden 24 timmar om dygnet, och så de senaste året har hon också kissat inne, och vi hade inte tid att ge dom den kärlek dom behöver.. Veterinären tyckte att vi gjorde helt rätt beslut av att låta dom somna in istället för att hitta ett annat hem åt dom, det hade bara varit jobbigt för dom, och antagligen blivit värre. 
Men just nu är det så tomt här hemma och jag saknar dom enormt, trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela