The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

7 Februari -2013

Publicerad 2013-02-07 17:53:13 i Allmänt,

Idag har det då varit fullt upp hela dagen.. Upp halv fem imorse göra klart allt och så åka mot jobb till klockan tio, då i racer fart hämtade jag Evelina, in och handla hem och byta om och så vidare mot Borlänge/Falun. Idag var det besök hos sjukgymnasten eftersom hon är för tidigt född så ska ju allt följas upp, vilket är super bra enligt mig, tycker även att alla bebisar borde få sån här koll! Plingade på hos NEO och fick träffa två av våra favorit sköterskor och så fick vi träffa sjukgymnasten då, vilket gick jätte bra! Hon var jätte nöjd med Evelina! Så skönt att allt gått bra med våran lilla sessa! 
Fick även bli lite måste shopping idag, då Evelina äger alldeles för lite strumpor och inga skor, hon har ett par fodrade stövlar, men något mer måste hon ju ha, så det blev ett par snygga skor som jag fyndade på HM för 179:- och så strumpor för det äger hon bara 3 par! 
Har ingen ny bild på datorn, så jag bjuder på den här istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela