The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Fattiglapp.

Publicerad 2013-02-12 06:50:10 i Allmänt,

Jag är så fruktansvärt trött på att inte ha några pengar! Jag tror jag aldrig har varit så fattig som jag varit nu från jul, eller jag känner mig mest nog bara fattig, jag menar det finns ju folk som är mer fattig än vad jag/vi är, annars tycker jag vi har det bra med pengar, det går runt och vi kan leva lite också, så jag vet inte vad det blivit nu, men nästa gång pengarna rullar in så måste jag verkligen fösöka göra något bättre, ändå blir det antagligen svårare eftersom jag antagligen inte kommit igång med stämplingen än då och får en lön som är dubbelt så liten. Men iallafall när stämplings pengarna kommer in då ska det börajs spara! Om jag ska kunna göra allt jag vill nu till sommarn/hösten så måste jag börja spara, annars kan jag glömma allt som heter shopping, vi ska öven köpa ved och nästa vinter kommer att se bättre ut eftersom nu har ju veden tagit slut för oss och måste köpa dyrare ved, så där försvinner en hel del pengar också.
Blir så arg för att allt ska kosta så mycket pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela