The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Mina älskade missar <3

Publicerad 2013-02-20 18:06:07 i Allmänt,

Har nyss kommit hem från att avlivat våra missar, Pyret och Molly! Två helt underbara katter som har och alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta, det var ett väldigt tufft beslut, och det var ännu jobbigare att fullfölja.. Men nu är det gjort och nu försöker jag komma på bästa sätt att göra mig av med kropparna.. 
Jag visste att det skulle bli jobbigt men hade ingen aning om att det skulle bli såhär jobbigt, tårarna har sprutat från och med vi kom dit till nu ungefär.. Riktigt jobbit. .Men för deras bästa, det måste ju ändå varit något fel när man kissar och skiter överallt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela