The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Mitt/Vårat år

Publicerad 2013-02-12 14:05:46 i Allmänt,

Åh, vad jag hoppas att 2013 är vårat år! Just nu känns det väldigt mörkt, men än har det inte ens gått två månader, så jag hoppas att det vänder.
Just nu har jag bara fått en 50% tjänst på mitt jobb, vilket inte räcker någonstans ekonomiskt! Så då har jag ju valt att stämpla upp till 100%, så då måste jag ju söka jobb också för att fylla kraven.
Vilket inte gör mig någonting just nu, för varannan vecka så vantrivs jag så fruktansvärt på jobbet, är bara jobbigt att vara där, och jag antar att det är en stor det till att jag känner mig deprimerad just nu, så idag har jag iallafall fixat referenser och nu ska det sökas jobb! Vissa jobb har ju krav med referenser och man måste ju ändå fråga från gång till gång och inte bara ta förgivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela