The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Mycket jobbigare helt plötsligt.

Publicerad 2013-02-20 13:20:11 i Allmänt,

Den här dagen tog en tvär vändning.
Tyckte att det luktade konstigt här inne i vardagsrummet, så jag kikade in i Evelinas pippitält, och där var golvet täckt med kattpiss! Tur för katterna att dom var ute. Plockade ner pinnarna och slängde det i tvättmaskinen och hoppas att lukten försvinner, får torka det och lukta sen! Och då besämde jag mig för att det inte funkar med katterna, ringde och fixade så att vi ska ta bort dom, har funderat på att hitta ett annat hem åt dom men det är ingen som vill ha någon katt som pissar inne, och dom har fått så många chanser och det blir inge bättre, dom pissar inne på Evelinas rum fast det är tomt, och jag bara skäller på dom hela tiden och det funkar inte, vill inte ha kattpiss i hela huset hela tiden! Så klockan 17.00 idag så somnar dom in, fruktansvärt jobbigt, men eftersom det inte blir bättre så måste det göras något åt det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela