The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Påsken 2013

Publicerad 2013-02-22 09:13:15 i Bakat&Mat,

Påsken 2013 ska bli året då vi väljer att skapa en tradition under påsken, alrdig firat den speciellt mycket, så iår väljer vi att ha ett påskbord här hemma med våra närmaste! Kan ju inte bli bättre, jag vet att det är ett tag kvar till påsken, men det ska ju planeras, komma fram till vad vi ska ha på bordet, och ja allt som kan tänka sig, nu ångrar jag att jag sålde det stora bordet, andra gången på kort tid det skull behövas, men när vi kommer på fötter igen så kan det bli möjligt att köpa ett annat!
Så här kommer lite bilder på vad jag kommit fram till hiitils.
Det är väl dom sakerna som är huvudsaker och så hade jag tänkt att hitta något mer roligt att ha på, så lämna gärna tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela