The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Påväg neråt.

Publicerad 2013-02-09 16:51:23 i Allmänt,

Känner att jag troligtvis är påväg ner i en depp tid. Humöret är inte det bästa, känner mig trött och hängig, ENSAM om inte annat. Har nog alridg känt mig så ensam som nu, och helt ärligt så finns det ingen (förutom Evelina) som kan göra det bättre. Känner att jag behöver göra något med mitt liv, förutom att vara mamma, all den här ovissheten på jobbet gör det inte så jäkla mycket bättre den heller, en månad åt gången? Vad är det för skit? Det är ju bara ett påhitt som får människor att må dåligt. 
Har iallafall nyss ätit mat, blev kött och sallad med riven ost, mumma de! Ensam jag och Evelina, hon fick lite strips istället för det är då hennes favoritmat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela