The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Piggare än på länge.

Publicerad 2013-02-26 09:59:46 i Allmänt,

Så pigg som jag är nu var riktigt längesedan jag var! Kommer faktiskt inte ihåg det, är inne på andra dagen utan cola, och är fortfarande helt bestämt över att sluta, går väl bra att dricka det ibland, om man ska ut och äta eller något speciellt, men det är ju inte varje dag!
Så just nu är det saft som gäller, även socker i det också, men inte alls lika stora mängder som i cola, så det är u bättre iallafall. Och godis har jag inte ätit på en halv vecka så det är ju bara att fortsätta med det!
Att något som är så gott kan var så onyttigt och alldeles för mycket socker.. Det är ju tråkigt! Men just idag är jag riktigt fast vid att sluta med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela