The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Renovering.

Publicerad 2013-02-21 09:17:08 i Vårat hem <3,

Det är så jobbigt när man precis har flyttat och vill renovera, för helst vill man ju göra allt på en gång! Inte vänta, men ekonomiskt så måste vi vänta. Sovrummen är ju på G, det är ju bara jag som ska ta mig tid till det, så förhoppningsvis så börjar jag på riktigt nästa vecka! Så att jag kan slå upp tapeterna någon gång så det blir klart! Ska köpa, spackel, färg till Evelinas rum och vårat rum, och så tapetklister. Då finns allt. Men vill ju göra färdigt i köket, renovera vardagsrummet, ja kan räkna upp hur mycket som helst, men vardagsrummet har jag bestämt mig att vi ska spara undan pengar och byta golv och allt på en gång, och vänta med att köpa nya möbler tills dess. Så det var hejdå utlandsresa och hej nytt vardagsrum! Måste ju lära mig att det inte går att göra allt på en gång, och eftersom jag inte vill ta nå mer lån på huset just nu så är det bara att spara spara spara! Kommer att bli såå bra när det är klart! Längtar som bara den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela