The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Sovrum

Publicerad 2013-02-11 17:18:30 i Vårat hem <3,

Nu har jag ÄNTLIGEN börjat på i vårat sovrum, när vi flyttade hit valde vi ju att ställa sängen i hallen uppe då vi ska tapetsera och måla inne i sovrummet, köpte en jätte fin tapet som vi ska ha som fondvägg och sen har det inte hänt något mer! Så idag tog ag tillfälle i akt och började riva ner de gamla tapeterna, är inte mycket kvar nu, så nu är det spacklas kvar innan rummet är redo, ska även riva ner i Evelinas rum så jag fixar båda rummen på en gång.
Även om Evelina inte använder sitt rum just nu är det klart att hon ska ha ett rum och kunna ha en del av sina saker i! Kommer att bli såå bra :) Jag kom till och med ihåg att ta före kort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela