The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

10 Januari -2013

Publicerad 2013-01-10 10:20:43 i Allmänt,

Idag väcktes vi av telefonen som ringde, det var från jobbet så jag var tvungen att svara fast jag visste att Evelina skulle vakna.. Dom frågade om jag ville jobba 50% från 1 feburari, då jag egentligen skulle blivit arbetlös! Och det är klart jag vill! 50% är en perfekt tjänst om det inte vore för pengarna. Det är ju iallafall bättre än ingenting, en liten lön, bättre dagistider för stumpan och jag kan göra något mer också! Funderar på om jag ska börja plugga också, det får man ju studiebidrag för, kan ju vara en lösning, och jag har ju sökt ett annat jobb och om det skulle visa sig att jag får det så är det helger som gäller i början och då får jag väl jobba 50% på veckorna och prova det på helgerna och trivs jag där så får jag ju säga upp mig från mitt nuvarande jobb, och jobba så i en månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela