The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

13 Januari -2013

Publicerad 2013-01-13 18:12:55 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad som hänt med Evelina när det kommer till badning. Det värsta hon vet, gallskriker när hon ska bada, så har det varit de senaste 3-4 gångerna.. Hon som tyckte det var så roligt förut.. Aja, nu är hon ren och fin och redo för en ny vecka! Första veckan när det kommer att vara ''bara'' vanlig mat utöver vällingen. Spännande, och kortvecka på dagis dessutom! Kan inte bli bättre :)
Jag känner mig bättre, Evelina är piggare och jag ser faktiskt fram emot den här veckan!
Förresten har jag sålt mitt bord idag! Känns riktigt bra, hon som ska ha det kommer nästa helg och hämtar det, och helgen efter det så åker vi och månadshandlar och så passar vi på att köpa ett nytt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela