The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

15 Januari -2013

Publicerad 2013-01-15 10:30:12 i Allmänt,

Idag har vi fått in lite mera rutin i vardagen vilket jag tycker är svårt när jag jobbar kväll! Har redan hunnit duscha, laga mat, plocka i diskmaskinen och sånt! Känner mig riktigt nöjd! Snart lär jag väl äta och sen göra oss iordning och försöka få Evelina att sova middag! Det är väl den största nackdelen med kvällsveckorna att det är jätte svårt att få henne och sova innan dagis, men jag lyckades igår så jag ska lyckas idag också, borde ju gå bättre etersom vi gick upp tidigare!
 
Igår fick jag reda på mina arbetstider från 1 Feburari! Och dom är ju perfekta! Iallafall om man bara ska tänka på Evelina och dagis, och arbetstiderna, ekonomiskt är dom inte lika roliga.. 5.30-10 varje dag! Kan ju inte bli bättre? Dagen har ju bara börjat när jag slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela