The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

21 Januari -2013

Publicerad 2013-01-21 17:44:54 i Allmänt,

På Fredag bär det av att köpa det nya bordet! L och Evelina är lediga då barnomsorgen har planeringsdag, och jag jobbar kortdag, så då passar vi på att sticka iväg, funderar om jag ska kolla om det finns nå folk över så kanske jag kan få ledigt också! Men vet inte än, just nu lockar sömm mer än jobb, så vi får se hur det blir. 
Nu är det planering till storhandlingen och sånt som gäller till helgen! Funderar på att ta med vagnen på Lördag och gå mellan affärerna istället för i och ur bilen.

Kommentarer

Postat av: AmandaB

Publicerad 2013-01-22 10:05:06

Önskar dig en underbar dag! :D Vad ska du göra i veckan då?

MVH AmandaB

Postat av: Sophie

Publicerad 2013-01-22 11:52:47

Fin blogg du har, all lycka önskas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela