The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

26 Januari -2013

Publicerad 2013-01-26 07:35:49 i Allmänt,

Igår fick jag ledigt från jobbet så vi bestämde oss för att åka och köpa mitt efterlängtade bord! Så vi åkte till närmsta jysk och där fanns visst bara stolarna, så vi ringde till nästa jysk som det var ungefär 10 mil till därifrån vi var, och dom skulle reservera det SISTA bordet dom hade, så efter många om och men lyckades jag övertala L att vi skulle åka dit, så vi rullade bilen ditåt, och stannade och hälsade på Ls syster på hennes jobb medans vi ändå hade vägarna förbi. Och så åkte vi vidare, inte ett gnäll Evelina gjorde på hela tiden, efter ungefär totalt 30 mil i bil, hon var en ängel! Ja, för att göra det kort så när vi kom hem och skulle packa upp detta bort, som jag väntat! Så var det fel!!! Hade fått med fel bord hem, allt är betalt och bokat rätt och på kvittot så står det rätt.. Men så när vi ÄNTLIGEN ska packa upp så har han på lagrat skickat med fel bord hem... Den mindre modellen, så jag ringde jysk på en gång och jag skulle få komma tillbaka och få sänkt pris då eftersom jag har en bit att åka! Så idag packar jag väl in Evelina i bilen och åker mot jysk igen då, men den här gången passar jag på att göra en storhandling eftersom L ändå ska vara kvar hemma!
ÄNTLIGEN ska jag få sitta i köket vid det här fina bordet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela