The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Att vara eller inte vara ?

Publicerad 2013-01-24 16:05:16 i Allmänt,

Den här månaden är ÄNTLIGEN den ''nya'' början! Det finns inget skönare än att få den första lönen efter December månad, det är så tufft. Spelar ingen roll hur mycket pengar vi har, vi är lika fattiga i Januari ändå. Men, nu ÄNTLIGEN imorgon kommer lönen! Den här månaden ska den spenderas på ett bra sätt! Ska veckohandlas, VARJE vecka, och så ska det sparas pengar, eftersom vi bestämt att vi ska åka utomlands, så ska pengar sättas in på ett RESE konto och såklart vårat vanliga SPAR konto, men jag säger bara det. ÄNTLIGEN! Det är egentligen NU det nya året börjar! Så jag säger välkommen 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela