The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Första inlägget.

Publicerad 2013-01-08 15:26:36 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva i det allra första inägget, har provat med lite olika bloggar och trivs inte riktigt med namnen. Men jag börjar med att berätta lite om mig iallafall!
Jag är 24 år, sambo och mamma till Evelina som är 15 månader, hon är född 21 September -2011 2½ månad för tidigt, alltså i vecka 29+0 valde hon att titta ut pga att jag hade ganska allvarlig havandeskapsförgiftning. Men efter ca 6 veckor på NEO fick vi ÄNTLGIEN åka hem med vårat lilla underverk! I December började Evelina på dagis och jag jobbar för fullt, tyvärr, om man fick bestämma är det klart att man vill vara hemma lite till. 
Här kommer även liten bilder också.
 
Här är det allra första kortet på Evelina. Föddes. 21.53 vägde 950 g och var 36 cm lång.
Sola fick hon göra några gånger
Såhär såg det ut när vi fick åka hem
Och såhär ser det ut i dags läget :)
Sedan den här lilla prinsessan är född så är våran vardag fylld med lycka, trots och envishet! Och tanken bakom den här bloggen är för våran skull och ingen annans, men visst är det kul om någon vill följa våran vardag på köpet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela