The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Heminredning.

Publicerad 2013-01-11 19:26:33 i Vårat hem <3,

Håller på att planerar för fullt här hemma. Just nu är det köket som ska bli klart först och främst här hemma. har målat och tapetserat, kommer bilder när bordet är inköpt och klart. Och har hittat ett super fint bord som vi bara MÅSTE ha.
Har ett jätte fint bord, men det är alldeles för stort och då är det här perfekt då det finns en klaff som man kan fälla upp och ner. Det andra bordet står just nu en en tillfällig matsal, som jag hade tänkt att ha som en matsal, men då det egentligen är onödigt att ha två bord så funderar jag på att sälja mitt älskade köksbord, kan sälja det och så köpa det här och köpa två extra stolar kanske, och Evelina har ju sin Hocus Pocus stol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela