The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Lyckat :)

Publicerad 2013-01-20 13:32:43 i Allmänt,

Idag provade jag att göra en egen Moussaka! Den svenska som har potatis. Mamma brukar göra den, och jag fullkommligt ÄLKSAR den, så eftersom jag inte fick något sist så bestämde jag mig att skriva av receptet och prova den själv! Och jag KUNDE OCH JAG LYCKADES! Efter många om och men, ganska lätt att göra, men idag blev det alldeles för mycket i formen, så det svämmade över och sånt.. Men smaken blev toppen! Nu har jag ju gjort den 1 gång och nu vet jag hur jag ska göra det bättre nästa gång :)
Bild och Recept kan jag lägga upp senare!
Idag lovade även L mig att nästa helg åker vi och köper BORD :) Jag tror jag aldrig har längtat så mycket efter att sitta i köket och äta! Ska bli så skönt med ett bord där! 
Det är fortfarande det här bordet som gäller. Finns på JYSK, men vi får se hur det ser ut i bladet som kommer imorgon! Och sen blir ju egentligen ingenting bestämt förrän man ser det i verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela