The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Man måste ju passa på

Publicerad 2013-01-27 12:06:10 i Allmänt,

När barnet sover.. Sitter och klickar runt lite på nätet och försöker bestämma om det blir Rhodos eller Kreta! Svårt val, finns mycket att se på båda öarna, men eftersom jag så länge jag kommer ihåg har velat åka till Kreta är det just nu det som gäller också. Det är ju ändå ett tag kvar, MINST 8 månader, så jag hinner ju ändra mig några gånger, och behöver ju egentligen inte kolla något än, förrän det är dags att boka. Så vi får se hur det blir med det. Och om plan 1 går som planerat så blir det ingen resa än iallafall, eller så blir den tidigare om ekonomin tillåter.
RHODOS
KRETA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela