The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

2 Juli -2013

Publicerad 2013-07-02 11:20:01 i Allmänt,

Då var vi ännu en dag inne i Juli och Evelina är på dagis, hennes sista vecka nu innan sommarlov! Tror det blir 5 veckors sommarlov för hennes del eftersom de ordinarie fröknarna ska ha semester samtidigt och dom ska vara på ett annat dagis kändes det som ett bra beslut att hon ska få vara hemma.
Har nyss suttit och kikat runt på bebiskläder och jag vill såå gärna köpa både lite bebis kläder och mer kläder till Evelina, Evelinas kläder är ju prio ett just nu eftersom det fattas lite kläder i den här storleken, och innan jag beställer bebis kläder så måste jag gå igenom här hemma vad som finns och vilka storlekar som behövs, och så borde jag vänta på UL, och vi har bestämt att ta reda på könet så ska vi köpa en del neutrala kläder ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela