The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

3 Juli -2013

Publicerad 2013-07-03 10:23:46 i Allmänt,

Då gör vi åter igen ett försök med dagis! Fick nämligen hämta Evelina för hon spydde igår efter hon hostat.. Så dom ville vara på den säkra sidan så att det inte var magsjuka eller något och efter middagsluren var hon som hon brukar, så vi kör på daigs idag igen iallafall. Jag mena kan ju inte hålla henne hemma IFALL det skulle kunna vara något.. :S
Nu har jag iallafall beställt lite kläder till Evelina och underkläder till mig, Evelina äger inga långbyxor i storleken hon ska ha nu så då kände jag att det var dags att göra en liten beställning, det var svårt att bestämma vilken sida jag skulle beställa ifrån, men till slut blev det lindex!
Och mina underkläder har jag haft så länge så att det skulle köpts nya för längesedan, och nu har jag börjat rensa så då måste jag fylla på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela