The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

30 Juli -2013

Publicerad 2013-07-30 10:55:07 i Allmänt,

Då var första natten gjord i vårat sovrum, kom inte i säng förrän sent igår då vi drog sladden till parabol och sånt skit! Men eftersom det visade regn idag tyckte väl varken jag eller L att han skulle vara uppe på något tak och klättra om det var blött! 
Det är fortfarande mycket småfix kvar, tavlor som ska upp och göra rummet lite mer personligt, men än så länge är jag såå nöjd! Så jävla snyggt det blev och vilken skillnad på ljudnivå, tidigare hade sovrums fönstret mot vägen så varenda bil som har åkt förbi har vi hört nu på sommaren när fönstret är öppet! 
Ett nytt rum med mer avslappningsnivå, bättre än så kan det ju inte bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela