The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Andra graviditeten.

Publicerad 2013-07-04 13:21:25 i Olivia,

Har ju varit allt annat än en dans på rosor.. Mår så fruktansvärt dåligt varje dag, illamående, kväljningar för minsta lilla, huvudvärk, foglossning, ja allt man kan tänka sig. Och så har jag ju en vädligt stor risk att kunna på havandeskapsförgiftning igen, även om jag har större chans att få en mildare typ av det så det kan vi ju alltid hoppas och om jag nu vrångt ska ha det så gärna i slutet av graviditeten. Känns skönt att dom kommer ha extra koll på oss också, kolla flödet inne hos bebisen regelbundet och sånt. 
Det innebär väl inte speciellt mycket att ha en mildare typ a havandeskapsförgiftning, mer än att man måste vila och går den upp ännu mer så blir man inlagd och vi kommer få vara med om samma sak som förra gången vilket kommer bli ännu jobbigare denna gången eftersom vi har Evelina att tänka på.
 
Men även om oron finns där så försöker jag att inte stressa upp mig för det, det är ju bara att hoppas på det bästa och gå på alla kontroller som man ska gå på och så äter jag ju medicin som ska kunna förebygga mot havandeskapsförgiftning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela