The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Vilket gnäll det ska vara!

Publicerad 2013-07-09 16:05:24 i Allmänt,

Det värsta som finns är gravida som sitter och gnäller över hur jobbigt det är att vara gravida. 
Själv går jag just nu igenom min andra graviditet just nu, vilket är snäppet värre än förra gången.. Men inte fan sitter jag och gnäller från dag till dag hur jobbigt det är att vara gravid och att jag vill att ungen ska komma ut! Nej, för att komma hit jag kommit idag har tagit en del både på kropp och på psyke, men inte sitter jag och gnäller bara för att det är jobbigt, NEJ, för att det är värt det i slutet iallafall. Och man ska väl ändå vilja att barnet stannar så länge som möjligt i magen också? Att man inte ska behöva få för tidigt? Klart man vill! Annars är det ju något fel! 
Jag anser iallafall att alla gravida ska vara tacksamma att man ens kunnat bli gravid, och tacksam över att barnet vill vara kvar i magen.. Tänk dom som inte ens kan bli gravida själva.. Det är ju helt sjukt att folk ens blir gravida om dom bara ska sitta och gnälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela