The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

11 Juni -2013

Publicerad 2013-06-11 10:24:13 i Allmänt,

Det blev då ingen bil igår iallafall. Så besviken när folk inte kan vara ärliga innan man kommer och kollar.. Så nu är det nya tag och imorgon ska vi evetuellt iväg igen och kolla på en bil, och hoppas på bättre lycka då, det är ju inge kul att åka fram och tillbaka överallt och inte hitta någon bil.. 
Evelina är iallafall på dagis nu och jag ska strax sätta igång med vardagliga sysslor, tvätten ropar nästan här hemma om att bli tvättade och disken med! Ska försöka hinna med att färga håret också, har inte gjort det på huur länge som helst, skulle behöva klippa mig också, men det är en början iallafall med hårfärgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela