The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

13 Juni -2013

Publicerad 2013-06-13 11:02:09 i Allmänt,

Dagen började med att ringa till sjukgymnasten, enl. doktorns order! Och hade sådan tur att jag fick en tid en timme senare, perfekt när jag lämnar Evelina och åka dit! 
Så besöket gick iallafall bra, och hon kom fram till att doktorn hade fel, det är beckenet och fogarna och hon tyckte det var jätte konstigt att jag inte blivit sjukskriven. 
Jag fick iallafall massa övningar jag skulle göra, som jag även kommer att göra och jag hoppas verkligen att jag ska bli bättre, för det är är inte roligt att gå och ha så ont.
Men jag sjukskrev mig iallafall imorgon och på Måndag och hoppas jag hinner på en läkartid så det går bättre den här gången.
Nu ska jag försöka få lite nytta gjord här hemma mellan vilningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela