The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

16 Juni -2013

Publicerad 2013-06-16 12:33:55 i Allmänt,

Då var det Söndag igen och veckan har ett fullspäckat schema! Imorgon måste jag börja med att ringa till VC och så får vi se vad som händer.
Men på Torsdag ska vi iallafall dra iväg med husvagnen och blir borta tills på Lördag, ev Söndag det återstår att se hur humöret är, och sömnen i en husvagn. Alldeles för liten husvagn för 3 stycken.
Nu skrivs det iallafall packningslista, matlista och shoppinglista! Älskar att förbereda inför hur det blir. Tänkte att om jag orkar ska jag försöka baka lite och sånt i veckan också och bjuda på lite fikabröd och ev matbröd, men det får vi se hur det blir med.
Det blir svårt att få med allt vi behöver utan att glömma något alls, jätte svårt, men jag ska försöka ta med alla måsten iallafall, och viktigast av allt är Evelinas saker som ska med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela