The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

8 Juni -2013

Publicerad 2013-06-08 14:51:39 i Allmänt,

Vilken härlig familjedag! Har varit med mamma och hela resten av familjen till Malung på marknad, tur att dom har köpt en större bil så vi får plats allihopa ;)
Jag och Matilda delade på en langos innan vi åkte hem, så mysigt, var en stor gräsmatta bakom langos vagnen så vi satt där och åt allihopa. 
Men känns i fogarna att det blev en marknad för mycket.. Det är så tråkigt att det är så tidigt och jag redan känner av dom, hiitils har det ju gått över under natten och så kommer det tillbaka på eftermiddagen/kvällen, men imorse hade jag lika ont som jag hade igår kväll.. Så jag gav bältet ett försök idag, men har lika ont ändå, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba imorgon, men jag törs inte ens prova med tanke på hur ont jag har innan jag ens har kommit till jobbet. Och för jobbets del så är det klart att jag verkligen skulle vilja jobba hela sommaren, dels för att vi behöver pengarna, men för att jag behöver göra någonting, men det känns helt hopplöst med mina fogar/ryggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela