The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Efter en underbar morgon..

Publicerad 2013-06-10 10:30:09 i Allmänt,

Det finns inget mysigare än när Evelina vaknar och kryper närmare mig och vill ligga och mysa en stund! Det är morgonstund har guld i mun! Finns alltså inget som slår det och jag njuter lika mycket varje gång <3<3
Efter det har vi iallafall intagit lite frukost och vi är redo för dagen! Jag ska för första gången lämna Evelina med Josefine och tvekar inte alls över att jag kan lita på henne så det är jätte skönt och så åker jag vidare mot jobbet för att prata med chefen och ev. insulin deligation! Sen när L slutat jobbet så åker vi och kikar på en ny bil! Åh, var jag längtar efter en ny bil som inte krånglar! Vi har haft sån otur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela