The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Konsten att hitta en bil.

Publicerad 2013-06-02 17:08:09 i Allmänt,

Det här att hitta en bil som man ska vara nöjd med är inte det lättaste. en fin bil, som är en bensinare, inte kostar allt för mycket, en bra drag bil, bra familjebil som en syskonvagn ska kunna få plats i så småningom (om allt går som det ska). Den ska ha rätt färg, inte kosta allt för mycket och äga och både jag och L ska tycka om bilen. Sist vi köpte en ny bil i September var det, så lyckades L övertala mig att ha en diesel bil, och det vill jag då inte ha nå mer. Kostar alldeles för mycket att ha. Så nu är vi på jakt efter en bil, som tur var är vi ju inte utan bil så vi behöver ju inte ha jätte bråttom iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela