The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Midsommar.

Publicerad 2013-06-17 15:10:10 i Allmänt,

Åh, vad jag längtar till Torsdag då vi bär av med husvagnen! ÄNTLIGEN! Evelina är på dagis till två och så åker vi nog ganska snart efter det! Ska försöka få det mesta klart innan vi hämtar henne. Det är så kul på midsommar, har ju som tradition att vara vid stugan, men jag tror inte att jag sovit kvar där sedan jag och L blev tillsammans (vilket är 9 år sedan) så tar vi med husvagnen nu och blir kvar! Har ju varit där över dagen och sånt och jag har alltid varit med på midsommarafton, innan jag fick körkort så var det moped som gällde! Hur kul som helst, massa folk också!
Nu är menyn gjord för helgen iallafall och på själva midsommarafton blir det sill, potatis och sånt som det brukar, fast så mycket mer, lax, glödstekt sill, något till dom som inte äter fisk, gubbröra brukar det finnas, någon slags paj, och jag tänkte göra skagenröra, vill ju ha mest laxen och skagenröra till den blir mumma! Alla tar med det man vill ha själv! Tänkte göra något till efterrätt också, men vad vet jag inte än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela