The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

27 Mars -2013

Publicerad 2013-03-27 11:08:52 i Allmänt,

Idag är Evelina Påskkärring för första gången, så nu börjas det! Behöver väl köpa hem maskerad saker som smink och sånt så att det går att göra något, var till mamma igår och lånade massa saker där!
 
Just nu håller jag på att planerar maten vid påsk, får se vad det blir för något, påskbord en dag iallafall är planen och såklart så ska vi ju lyxa till det dom andra dagarna också!
Imorgon ska jag fixa helgskinkan och städa här hemma medans Evelina är på dagis, idag är det all tvätt som ska vikas och läggas in och tvätt dag! Och så har jag plockat ihop på övervåningen! 
Imorgon är det bara resten kvar ;)
Funderar på om jag ska handla senare idag så jag slipper när alla andra ska handla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela