The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

31 Mars -2013

Publicerad 2013-03-31 10:03:04 i Allmänt,

Gårdagen blev en lyckad dag! Jag och Evelina var in och fikade med världens bästa Peppe, var behövligt kan jag säga! Träffa en tjejkompis och prata av sig lite, då jag inte har så många uppskattas det mer när det väl händer! Grilla gjorde vi på eftermiddagen och så stekte jag på en hamburgare åt Evelina och hon åt som jag vet inte vad, en hel hamburgare, lite gratäng, strips och så gurka, hon bara stoppade in mer mat hela tiden! Det var kul att se!
Så blev det en liten biltur efter maten så att Evelina skulle sova en liten stund så vi kunde hålla henne vaken ännu längre på kvällen så vi skulle slippa gå upp hur tidigt som helst! 
Idag blir det middag hemma och Mamma och Husse så nu har jag ÄNTLIGEN fått undan all disk efter Fredagens middag hemma hos oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela