The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

8 Mars -2013

Publicerad 2013-03-08 09:28:10 i Allmänt,

Då var Fredagen äntligen här och Evelina har fått helg! Inatt provade vi ha henne i sin säng och det gick faktiskt över förväntan! Men eftersom L skulle upp och jobba idag så när hon gnällde så fick hon komma till mig, så inatt är det riktigt test och jag hoppas att det kommer att gå lika bra för då tror jag att det kan gå hela natten om det är en bra natt.
 
Idag när vi vaknade var och är fortfarande alldeles för kallt inne så vi har setat och sitter ännu och myser under täcket i soffan har gjort eld och hoppas det inte tar allt för lång tid innan det blir lite värme här inne. Har även sökt lite jobb till sommaren nu och jag hoppas att det kommer att nappa, dels på Hemtjänsten där jag har jobbat förut och så har jag sökt några till bla som peronlig assistent och det tror jag också skulle vara roligt, så jag HOPPAS att jag får något av de även om jag hade hoppats på att få vara lite ledig i sommar, men det är ju som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela